Pro podnikatele, kteří potřebují konečně vyřešit své texty

Cítíte, že vaše prodejní texty jsou slabší, než to, co zákazníkům reálně nabízíte?

Zastavte se a zjistěte, jak dodat svým textům potřebnou hodnotu. Přihlaste se na webinář.

Webinář má 45 minut. Co v něm probereme?

Část 1:

Proč jsou texty podnikatelů často slabší než jejich produkty a služby, a proč tolik lidí selhává, když to chtějí změnit.

Část 2:

 6 kroků, díky kterým své prodejní texty konečně vyřešíte. Ať máte s psaním jakkoli špatné zkušenosti.

Část 3:

Jak nezůstat jen u "aha" a dostat změny v 6 týdnech do praxe. A jak vám v tom můžu pomoci já sama.

„Míša je textařka, která umí jasně předávat i podnikatelská témata"

“Jedna z nejvýraznějších českých textařek, která se roky věnuje nejen komerčním textům, ale také osvětě v oboru a umí jasně a srozumitelně předávat i podnikatelská témata.”
Robert Vlachzakladatel projektu Na volné noze
„Je to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach. Najednou se před vámi objeví stavební kameny pro celou vaši prezentaci“
Vojta Hurychfotograf
"Míša umí z lidí vytáhnout podstatu toho, co má celý jejich web komunikovat."
Petr Nováktvůrce digitálních projektů a konzultant webů

Jsem Michaela Weikertová a slova mě živí 19 let

Pracovala jsem pro Phlips, O2, ČSOB nebo SKAUT. A také pro desítky malých a středních firem napříč obory.

Byly mezi nimi školy, kavárny, prodejci kabelek, vývojáři aplikací... Svou největší copywriterskou zkušenost jsem ale udělala ještě předtím.

Bylo to v redakci Hospodářských novin. Přišla jsem tam coby nadšená absolventka žurnalistiky psát.  Jenže brzy jsem pochopila zásadní věc.

Dobré texty nejsou o hře se slovy, ale s úhlem pohledu. Takže spíš než o psaní jde o veškeré ty kroky před ním. O dobře mířené otázky, o hledání důkazů a o plán toho, jak celý příběh přesvědčivě odvyprávět. 

Ta metoda mi vlezla pod kůži a ráda o ní mluvím. Dovede vás totiž k lepším textům, než si teď vůbec umíte představit. 

Tak si vyberte termín, který se vám víc hodí, a uvidíme se. 

Cítíte, že vaše prodejní texty jsou slabší, než to, co zákazníkům reálně nabízíte?

Zvolená slova dostatečně neodráží hodnotu vašich produktů? Z textů není cítit vaše odbornost, jedinečnost a ani nadšení, které do práce vkládáte? Takže sice přivádíte na web návštěvníky, ale neproměňujete je v zákazníky? To je frustrující.

Zjistěte, jak to změnit...