Pro podnikatele, kteří potřebují konečně vyřešit své texty

Cítíte, že vaše prodejní texty jsou slabší, než to, co zákazníkům reálně nabízíte?

Zvolená slova dostatečně neodráží hodnotu vašich produktů? Z textů není cítit vaše odbornost, jedinečnost a ani nadšení, které do práce vkládáte? Takže sice přivádíte na web návštěvníky, ale neproměňujete je v zákazníky? To je frustrující.

Zvlášť když tušíte, že se tím roztáčí začarovaný kruh, který blokuje řadu dalších změn.

Nebýt slabých textů, mohli byste konečně:

LÍP PRODÁVAT:
Když místo povrchních textů použijete texty, ve kterých vaši zákazníci okamžitě uvidí řešení svých problémů, nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.

POSOUVAT SE:
Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnou zpátky k zemi.

PŘESTAT ZTRÁCET ENERGII:
Motat se v kruhu, kdy na jedné straně cítíte nutnost změny, ale na druhé straně si na ní nedopřejete prostor, je vysilující. Zastaralé či nedotažené texty vám tak postupně začnou otravovat i všechno to, co na podnikání milujete.

Jenže změnit to se zdá jako roztlačit obří balvan

Naprosto vám rozumím. V běžných dnech jsme všichni tak zavaleni operativou, že na nic komplexnějšího nezbývá prostor.

Doba se změnila

44%

našeho bdělého času koukáme do obrazovek.

150x

za den kontrolujeme mobil a emaily vyřizujeme i v koupelně nebo v kostele

Dříve to bylo jinak. Doručení jakékoli psané zprávy byl zázrak. Přeprava probíhala na koních a umět psát a číst byla výsada.

Teď jsme informacemi tak zahlcení, že udržíme pozornost kratší dobu než zlatá rybka. A u té je to 9 sekund, zjistili vědci ve studii Microsoftu.  

Takže psát texty, které někdo skutečně čte, je čím dál tím těžší

Možná jste prodejní texty už hodněkrát řešit zkoušeli. Jenže… 

Když jste si sedli ke klávesnici, slova stejně nepřicházela. Věty byly mdlé či vlezlé a ne dost uvěřitelné.

I když jste se fakt snažili, pořád jste jen přepisovali pár odstavců dokola a hledali lepší výraz.

Ve výsledku jste tak ztratili jen spousta času a nezlepšili prodeje ani vlastní pocit.

Klid. Teď na to půjdeme jinak.

Dobré texty totiž nejsou o psaní

  • Je jedno, jestli jsou vaše věty dlouhé nebo krátké
  • Je jedno, jestli je na prodejní stránce hodně textu nebo málo
  • Je jedno, jestli použijete v textu tykání, nebo vykání
  • A nezáleží ani na tom, jak moc bohatý slovník používáte

 

To, co prodává, není text, ale úderné sdělení

Úderné sdělení je podstatou každého dobrého textu. A přidává hodnotu celému vašemu produktu nebo službě. Díky údernému sdělení totiž najednou prodáváte něco, co nelze snadno napodobit ani sehnat jinde. 

Proč je úderné sdělení neoddělitelnou součástí textu, který prodává?

  • Úderné sdělení dá vaší prodejní komunikaci unikátní směr. Tím vás odliší od konkurence, i když váš produkt není jedinečný.
  • Úderné sdělení je to, skrz co dokážete, že svým zákazníkům hluboce rozumíte. Díky tomu vám uvěří, i když jsou na vašem webu poprvé.
  • Úderné sdělení představuje nevyčerpatelnou zásobárnu pro smysluplné texty. Když ho máte, tak přesně víte, o čem psát. Vaše texty jsou tak přirozeně užitečné a ne otravné. Tím automaticky zvyšujete hodnotu vašich produktů i služeb v očích zákazníků.

Ukážu vám cestu k údernému sdělení na prodejní stránce mých klientů

Kdo to je: Výrobci prémiových krmiv pro psi

Proč za mnou přišli? Věděli, že jejich granule jsou speciální, protože je vyrábějí podobně poctivě jako když doma vaříte vývar. Díky tomu zachutnají i fakt zmlsaným psům, kteří už skoro nic nejedí a přitom mají rozházené trávení. Kdo granule pozná, ten, se pro ně vrací. Přesvědčit na zaplněném trhu nové zákazníky byl ale problém. Z prodejních textů na webu nebyla potřebná hodnota produktu cítit. 

Prodejní stránka začínala takto: 

Co jsme s tím udělali? 

Použili jsme mou metodu, ponořili se do detailů výroby a pojmenovali jsme si silné stránky produktu. Pak jsme také poznali pár zákazníků a pochopili jejich problémy kolem krmení.  Na konci jsme objevili úderné sdělení, ve kterém se nemusí firma nijak chvástat a přitom přitahuje přesně ty lidi, které má, a tím přirozeně prodává. 

Nová prodejní stránka vypadá takto: 

Výsledky přišly rychle. Lidé totiž přesně takovéhle granule hledají. Obrat po redesignu a přetextování webu vyskočil z měsíce na měsíc o 45 %. 

Výsledky však nepřijdou, když …

  • Se snažíte napsat co nejhezčí texty
  • Poprosíte o pomoc kolegyni, která vždycky měla ze slohů jedničky, ať také zkusí napsat nějaké ty texty
  • Poptáte copywritera, který má nízkou cenu za normostranu, říká, že práci s jazykem miluje a jeho věty vypadají bohatostí slovní zásoby až mistrovsky
  • Najmete obsahovou agenturu, kde sice šéf na úvodní schůzce mluví o prodejních argumentech, poznávání zákazníků a přesvědčivosti prodeje, ale na samotnou práci nasadí juniora a ten se zase nadšeně vrhne rovnou na psaní 

Všechny tyhle pokusy vedou do stejného (a bohužel slepého) místa. 

Hrajete si se slovy, ale ne se samotným sdělením. Vaše texty jsou tedy čím dál hezčí, ale ne funkčnější.

Není to vaše chyba

Začalo to už ve škole. Naučili jsme se, že je normální, že ať máme co říct, nebo ne, tak musíme vypotit slohovku nebo seminárku o určité délce. 

Moje metoda je přesně opačná:

Nejde o psaní. 

Jde o to najít správný úhel pohledu a své úderné sdělení.

Na začátku jsem v tom přitom taky pěkně plavala. 

Jsem Michaela...

Už 19 let mě živí slova. Pracovala jsem pro Phlips, O2, ČSOB nebo SKAUT. A také pro desítky malých a středních firem napříč obory. Byly mezi nimi kavárny, školy, výrobci nábytku, prodejci softwaru i vývojáři aplikací. Napsala jsem přes 50 webů a desítkám dalších dělala copywriterskou revizi. 

Svou hlavní zkušenost s texty jsem ale udělala ještě předtím v Hospodářských novinách.

Nastoupila jsem tam ve 23 letech, byla nadšená do psaní a čekala, že mi to půjde snadno. Ve škole mi totiž psaní vždycky snadno šlo a vyhrávala jsem s ním literární soutěže.

Jenže to byla blbost.

Hezky psát je něco úplně jiného než umět najít úderné sdělení.

To pochopení bylo bolavé. Seděla jsem mezi ostřílenými kolegy, kteří se většinu dne scházeli s ministry, náměstky a lobisty. Ze všeho co zjistili, uměli okamžitě udělat téma. Já neuměla nic. Téma jsem neviděla v ničem.

Občas mě vzal někdo z kolegů sebou a já ten celý proces postupně okoukala a začala v něm být fakt dobrá.

Chodila jsem do sněmovny, objížděla úspěšné firmy a psala otvíráky na titulní stranu nejlepších ekonomických novin v Česku.

V dalších letech mě začali žádat o pomoc s texty podnikatelé v mém okolí.

 Byl to třeba výrobce koloběžek, majitelka montessori školy nebo masérka. Já jsem se tomu nejdřív bránila, ale pak jsem to zkusila.

Vzala jsem to, co mi fungovalo v novinách, a napasovala to na svět byznysu. A co se začalo dít bylo neuvěřitelné.

"Nové texty zvyšovaly prodeje, přitahovaly správné zákazníky a podnikatelům vracely hrdost na to, co tvoří."

Nejdřív jsem si říkala, že to je náhoda. Nebo štěstí těch konkrétních podnikatelů. Jenže když jsem to zkoušela znovu s dalšími, dělo se to dál.

U majitelky výtvarné školy, u výrobce dřevěných postelí, u lektorky raw kurzů nebo u prodejce softwaru pro auta... a dalších a dalších... 

Začalo mi to docházet.

Metoda, kterou používám, může dostat o míle vpřed každý byznys, na který se nasadí.

Od té doby o této metodě hovořím kudy chodím.

I vy můžete začít sílu slov v podnikání fakt využívat. Jen potřebujete objevit, co o sobě vlastně přesně říkat. 

Z postupů, které mé články vystřelovaly na titulky novin, je dnes metoda Úderné sdělení, která dělá z produktů mých klientů bestsellery

Stačí 6 jednoduchých kroků a vaše podnikání vám znovu začne dělat radost. Potřebujete:

  • 1
    Pojmenujte si, co má být u vás díky novým textům jinak
    Neboli vyslovte své byznys přání, ke kterému budete všechny své další kroky vztahovat.
  • 2
    Znovu objevte silné stránky vašich produktů a služeb
    Čím déle jste v jednom byznysu, tím víc jich přehlížíte.
  • 3
    Shromážděte důkazy
    Dokud vás lidé neznají, tak vám nevěří. Potřebujete je přesvědčit.
  • 4
    Ujasněte si, ke komu všemu mluvíte
    Na 95 procent máte víc zákaznických skupin, než dosud tušíte.
  • 5
    Odhalte pomocí rozhovorů, co přesně která skupina zákazníků řeší
    Každý z vašich segmentů má úplně jiné potřeby, touhy a obavy.
  • 6
    Dostaňte všechny své objevy do slov a získejte úderné sdělení
    Když máte jasno v tom, co chcete říct, správná slova se začnou drát ven sama. A když ne, tak máte super připravené zadání pro kolegy, externisty či AI nástroje.

... jakmile své úderné sdělení objevíte:

  • Začnete lépe prodávat
    Místo povrchních textů budete tvořit texty, v nichž vaši zákazníci okamžitě vidí řešení svých problémů. Díky tomu u vás nakoupí. Často i bez srovnávání s konkurencí.
  • Budete zase růst a posouvat se
    Rozvoj byznysu je snazší, když vás vaše sebeprezentace o chlup přesahuje a vy do ní den za dnem dorůstáte. Ne, když vás zastaralé a nejisté formulace táhnout zpátky k zemi.
  • Přestanete ztrácet energii
    Už žádné motání se v bludném kruhu. Zastaralé či nedotažené texty vám už nebudou otravovat všechno to, co na podnikání milujete.

Uvést mou metodu do praxe je jednoduché, ale není to bez překážek

Když slyšíme o nějaké nové metodě, snadno nabydeme dojmu, že to je super zkratka vedoucí přímo k cíli. Bohužel v praxi se většinou objeví pár slepých odboček. A je to tak i v tomhle případě. Pokud se rozhodnete objevit své úderné sdělení sami, počítejte s těmito překážkami: 

  • Malý odstup
    Když jste uvnitř firmy, tak je obtížné vidět, co děláte fakt dobře. Nebo to třeba cítíte, ale neumíte pojmenovat. Tím pádem riskujete, že minete své skutečně silné stránky, které by mohly být klíčem k vašemu odlišení na trhu.
  • Zahlcení
    Můžete mít sebelepší záměr, ale když si celý proces správně nedávkujete, tak jste brzy zahlcení. Takže to při první příležitosti odložíte, protože "není čas". A už se k tomu nevrátíte.
  • Předčasné psaní
    Stejně problematická může být snaha celý proces uspěchat a vrhnout se rovnou na psaní. Výsledkem jsou texty bez úderného sdělení, které odrazují zákazníky, oslabují prodej a degradují brand.
  • Bezradnost v praxi
    V obecné rovině zní všechno jasně. Jenže když chcete něco nového FAKT UDĚLAT, potřebujete to nejdřív někde vidět. Ať se chystáte sjet vlnu na surfu, vyrobit keramický hrnek nebo poznat svého zákazníka.
  • Frustrace a ztráta motivace
    Bez strukturovaného plánu, spousty dobrých příkladů a podporujícího prostředí můžete rychle ztratit motivaci. Až se objeví překážky, budete to chtít vzdát a znovu prodejní texty odsunout.

JDETE DO TOHO SAMI?

a nebo vám s nalezením úderného sdělení mám pomoct?

Obě cesty jsou možné. Jejich průběh se ale bude lišit. Pokud se pokusíte vše zvládnout sami, budete potřebovat hodně času na studium a hledání efektivních nástrojů a technik.

Pokud využijete mých zkušeností, skočíme rovnou na trénink potřebných dovedností.

Zvu vás na společnou cestu, do mého 6týdenního pečlivě strukturovaného programu.

je 6týdenní program, který vás dovede k lepším prodejním textům, než si teď vůbec umíte představit.

„Dřív jsme měli na webu plno textů. Teď tam díky Michaele máme jen takové, které vedou přímo k poptávce, a přesně o to nám šlo. Detaily totiž můžeme s klienty řešit až na schůzce.“
Milan Tříska Majitel společnosti INT
“Jeden z mála fakt dobrých kurzů v Česku. Vykondenzovaný obsah bez zbytečných úvodů a závěrů. Jen to slyšíte a už vám nabíhají vlastní nápady, co změnit.”
Eliška Krajíčkovázakladatelka Klubu pro eshopařky TrefitProfit a majitelka úspěšného eshopu Sparkle Moments

Mějte i vy prodejní texty, které jsou stejně hodnotné jako to, co nabízíte

Nečekají vás povrchní poučky z copywritingu, ale ponor hluboko do jádra vašeho podnikání. Právě tam objevíte své vlastní copy náboje, které se stanou základem celé vaší komunikace. 

V programu Úderné sdělení znovu naplno objevíte hodnotu svých produktů a služeb a naučíte se ji dostat do slov. Přirozeně a uvěřitelně. Otevřou se vám tak dveře k lepším prodejům, správným zákazníkům i radosti z toho, co všechno tvoříte. 

Nemusíte umět psát a ani vás to nemusí bavit. V mém programu je psaní až přirozený konec celého procesu. Nikoli bolavý start, kdy se texty snažíte vysedět. 

Povedu vás krok po kroku formou dílčích úkolů k vytvoření úderného sdělení

Tak, abyste vše zvládli i v realitě běžných dní. 

Program má 6 dobře zvládnutelných kroků, ale na jeho pozadí je pečlivě strukturovaný přístup a mých 19 let praxe v práci se slovy. 

Díky tomu nebudete plýtvat sílu na dílčí nesystematické hurá akce, ale vyřešíte vše naráz a jako maximálně efektivní celek. 

 Pojmenujete si své silné stránky, nashromáždíte přesvědčivé důkazy, pochopíte potřeby zákazníků a nakonec to všechno přetavíte v jasně formulovanou nabídku.

Takže se navždy změní nejen způsob vašeho psaní, ale především i vnímání vlastního byznysu. Začnete o sobě mluvit rádi, protože budete přesně vědět, co říkat a jak.

“Jedna z nejvýraznějších českých textařek, která se roky věnuje nejen komerčním textům, ale také osvětě v oboru a umí jasně a srozumitelně předávat i podnikatelská témata.”
Robert Vlachzakladatel projektu Na volné noze
„Je to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach. Najednou se před vámi objeví stavební kameny pro celou vaši prezentaci“
Vojta Hurychfotograf
"Míša umí z lidí vytáhnout podstatu toho, co má celý jejich web komunikovat."
Petr Nováktvůrce digitálních projektů a konzultant webů

Za 6 týdnů si vytvoříte texty, které budou roky pohánět celý váš byznys 

Co vás v programu přesně čeká...

Týden #1

Pojmenujete si, co má být u vás jinak

  • Čím líp si definujete, co a jak ve svém byznysu chcete, tím spíš se to fakt stane.
  • Díky dobře stanovenému cíli budete mít v dalších týdnech jistotu, že jdete dobrým směrem.
  • Každou změnu, kterou odteď na svém webu či eshopu uděláte, budete k tomuto cíli vztahovat.

Týden #2

Znovu objevte silné stránky vašich produktů a služeb 

  • V tomto týdnu se sami na sebe podíváte novýma očima. Připomenete si celou svou cestu k tomu, kde jste dnes.
  • Pojmenujete si své úspěchy a silné stránky. Přirozeně tak na sebe začnete být o něco více hrdí a hlavně začnete mít chuť o sobě mluvit. Budete mnohem líp vědět, co říkat.
  • Pomůže vám k tomu set přesně mířených otázek, které rozpovídaly i mé nejvíc bezradné a zaseknuté klienty.
  • Také rovnou uvidíte příklady, jak lze objevené poklady využít v prodejních textech.

Týden #3

Nashromáždíte si důkazy 

  • Dokud vás lidé neznají, tak vám nevěří. V hlavě jim běží “no tak určitě, tak mi to dokaž…” Jenže když to víte, můžete se na to připravit a obavy rozptýlit dřív, než zazní.
  • Provedu vás cvičením, na jehož konci budete mít set konkrétních důkazů, kterémi snadno okořeníte jakékoli dosud nevýrazné texty. V tomto kroku klientům padá brada. Říkají, že by je nikdy nenapadlo, kolik nových konkrétností, o sobě vlastně mohou začít říkat, aniž by to smrdělo sebechválou a bylo jim trapně.
  • Dostanete příklady, jak využít důkazy přímo v textech na webu.

Týden #4

Ujasníte si, ke komu všemu mluvíte

  • Rozdělíme si vaše zákazníky na segmenty a rozkreslíme celou jejich nákupní cestu. Namísto jedné anonymní skupiny najednou uvidíme 3 nebo 5 hodně konkrétních skupin a k tomu různé fáze uvažování. 

  • Pojmenujeme si, na co kdo ze zákazníků slyší. Jaké mají kteří lidé potřeby, obavy i touhy. Díky tomu už nikdy nebudete muset psát o sobě, ale  budete moci psát pro ně. Vaše texty tak nebudou otravné a umělé, ale super užitečné a věcné.

  • Často se tak úplně vyhnete srovnávání s konkurencí, třebaže váš produkt není jedinečný.

     

Týden #5

Odhalíte pomocí rozhovorů, co přesně která skupina zákazníků řeší

  • Na tohle byste si sami možná nikdy netroufli. Přestaneme zkoumat vaše zákazníky od stolu a poznáme je doopravdy.

  • Přiměju vás pár z nich opravdu obvolat a  zeptat se jich na jejich zkušenost s vámi.

  • Skrz jejich vyprávění poznáte cestu od problému až k nákupu u vás. Pochopíte uvažování vaší cílovky.

  • Objevíte opakující se vzorce v uvažování a pojmenujete si impulsy, které vaše lidi převedou z jedné fáze nákupního chování do té další. Takže najednou budete přesně vědět, co kde v komunikaci potřebujete které skupině zákazníků zdůraznit.

  • Dostanete šablonu pro to, jak své zákazníky o rozhovor požádat, i vzorové otázky pro to, jak se pak efektivně ptát.

Týden #6

Dostanete svá úderná sdělení do slov a získáte unikátní texty, které prodávají

  • Tohle vás bude bavit. Využijete všechny své objevy z předchozích kroků a začnete je skládat do nových prodejních textů.

  • Budete přesně vědět, co říkat na prodejní stránce, v produktových popiscích i v prezentaci sebe sama. Začnete využívá své vlastní úderné sdělení.
  • Ukážu vám, jak v textech doslovně využít citace vašich zákazníků.  Často lze použít celé věty i odstavce a zní to líp, než by vás kdy napadlo.

  • Také si ukážeme, jak k přemýšlení a psaní využívat AI nástroje.

Za 6 týdnů se vám otevřou dveře k lepším prodejům i k nové radosti z toho, co všechno tvoříte

Budete mít totiž texty, ze kterých vyzařuje hodnota vašich služeb a produktů. Přirozeně a uvěřitelně. Mluvit a psát o sobě vás díky tomu nebude děsit, ale těšit. Budete vědět,co a jak říkat.

 

Možná si říkáte, že tenhle program je přesně to, co teď potřebujete...

Ale přesto k tomu všemu máte pár otázek...

  • Přepsat texty jsem už spoustakrát zkoušel/zkoušela, ale nikdy to nedopadlo. Fakt to teď bude jiné?
  • Ano, bude. Program Úderné sdělení™ není jen o psaní textů, ale o hlubokém pochopení vašeho byznysu a zákazníků. Naučíte se, jak najít a formulovat své jedinečné sdělení, které skutečně rezonuje s vašimi zákazníky. Místo povrchních úprav se ponoříte do detailů a odhalíte skutečnou hodnotu toho, co nabízíte. Tento systematický přístup vám poskytne nástroje a podporu, aby vaše texty konečně začaly pracovat ve váš prospěch.
  • Budu na to mít čas? Mám práci, malé děti, domácnost…
  • Počítám s tím. Také mám malé děti. Můj kurz je proto navržen tak, abyste mohli pracovat ve svém vlastním tempu a v čase, který vám vyhovuje. Dám vám k tomu maximum podpůrných nástrojů a ukážu spoustu příkladů z jiných firem, což vás nasměruje a práci urychlí.
  • Mám pocit, že potřebuji někoho, kdo mi s texty pomůže nebo mi je rovnou vytvoří. Neměl/a bych raději najmout copywritera?
  • Copywriter může být super možnost. Jen je potřeba počítat s tím, že ten seniorní vyjde klidně na 50, 70 i 100 tisíc korun. A s nějakým levným, který si účtuje za normostranu se zase snadno spálíte. Hezké texty nemusí být funkční texty. Navíc hodnota tohoto programu je v tom, že se naučíte celý proces, který k dobrým textům vede. Budete tak už vždycky schopní dávat dobré zadání. Ať už kolegům, juniorním copywriterům nebo AI nástrojům.  
  • Pokaždé, když začnu psát, slova přestanou přicházet. Sedím u bílé stránky a pak to vzdám. 
  • Věřím, že abychom mohli dobře psát, tak potřebujeme dvě věci. 1) Mít jasno v tom, co chceme říct. 2) Vidět spoustu dobrých textů. Program je proto přesně takhle postavený a oběma fázemi vás provede. Psaní je až přirozený závěr.
  • Co když není ten správný čas? Je toho teď tolik...Rozvoj firmy/rostoucí tým/rekonstrukce domu...
  • Nevím. Ale zůstat na místě a nezkusit zlepšit nic vypadá jako jistota jen zdánlivě. Zvlášť v online prodeji, který teď ze všech stran zaplavuje automaticky generovaný obsah a průměrné texty přestávají stačit. Navíc to nikdy není všechno, nebo nic. Co když v mém programu pochopíte vzorec a pak podle něj změníte jen prodejní text u pár nejprodávanějších produktů?

Je úplně jedno jestli jste e-shop, máte květinářství nebo stavíte domy 

Vždycky potřebujete mít své úderné sdělení. Díky tomu si totiž u vašich textů člověk řekne - sakra, tohle by se mi teď fakt hodilo. Jak to že mi to zrovna přišlo do cesty? A je jedno, jestli to bude na webu, na Facebooku nebo v newsletteru. 

“Koupil jsem si už hodně kurzů, ale tenhle jsem prošel až do konce. Michaely poučky jsem totiž okamžitě dokázal napasovat na vlastní byznys.”
Martin ParoulekMajitel Lahůdkářství

Jak to uvnitř programu funguje?

Přístup do členské sekce, ve které se vám bude postupně během 6 týdnů otevírat 6 různých kroků mé metody.

V každém kroku vás čekají video lekce k danému tématu, pracovní listy, ukázky z praxe a nakonec i šablony, které vám usnadní vlastní psaní. Díky tomu okamžitě všechny aha momenty překlápíte do praxe.

Vše můžete procházet ve vlastním tempu a v čase, který se vám hodí. Přístup k veškerému obsahu vám platí po celý jeden rok od zakoupení.

K tomu vás navíc čeká...

Vstupenka na praktický online workshop psaní prodejních textů

v hodnotě 4.490 Kč

Online workshop copywritingu, kde rozebíráme přímo prodejní texty účastníků programu. Komentujeme dobré i špatné příklady z webů, eshopů, newsletterů či ze sociálních sítích. Na každém příkladu si ukážeme, co a jak by šlo zlepšit, a jakého efektu u zákazníků bychom tím dosáhli. Nasajete tak mnoho copy pouček naráz a hlavně v dobře zapamatovatelné formě. 

Komunitní skupina na Facebooku

v hodnotě 990 Kč

Dostanete přístup do naší uzavřené skupiny na Facebooku. Zde budete mít možnost sdílet své zkušenosti, získávat cenné rady a podporu od ostatních podnikatelů, kteří procházejí programem spolu s vámi. 

Šablony pro chytlavé úvody videí, postů a dalšího obsahu 

v hodnotě 990 Kč

Získejte přístup k předpřipraveným šablonám, které vám pomohou vytvořit maximálně efektivní úvody pro tvorbu obsahu. Formulace využijete když točíte video, píšete post nebo chystáte newsletter.

Šablony pro úderné nadpisy

v hodnotě 990 Kč

Vymýšlení titulků lidi děsí. Vědí, že to je klíč k tomu, aby někdo vůbec četl další text. Nevědí však, jak psaní titulku uchopit. Naštěstí na dobré titulky existují vzorečky. S touto jejich kolekcí tak budete mít do začátku vždycky alespoň něco. 

Mini kurz umělé inteligence

v hodnotě 3990 Kč

Naučte se, jak využít nástroje umělé inteligence při tvorbě prodejních textů na weby, eshopy i sociální sítě. Protože díky moderním technologiím dnes získáte spoustu dobrých textů vmžiku a bez psaní. Potřebujete ale umět dát správné zadání. A přesně to budeme v kurzu trénovat. 

Průvodce pro získávání přesvědčivých recenzí, které prodávájí

v hodnotě 490 Kč

Získejte průvodce a šablonu, díky které budete od zákazníků sbírat obsahově hodnotné a přitom autentické recenze. Průběžně, bez námahy a s takovou samozřejmostí, jako sbíráte kontakty do databáze. Díky tomu budete mít najednou mnohem více prodejců. Přesvědčivé recenze totiž pomáhají přesvědčit váhající.

Pracovní listy a checklisty

v hodnotě 1.490 Kč

Praktické pracovní listy a checklisty, které vám pomohou krok za krokem aplikovat naučené strategie. Strukturovaný přístup vám zajistí, že na nic nezapomenete a efektivně využijete vše, co se naučíte v hlavním programu.

Mini kurz Tón a styl k objevení vlastního jazyku pro svou značku

v hodnotě 2.490 Kč

Objevte a rozvíjejte tón a styl vaší značky. Naučíte se, jak komunikovat konzistentně a autenticky, aby vaše texty oslovily přesně ty správné lidi. Tento kurz vám poskytne praktické nástroje a inspiraci pro vytvoření takového hlasu vaší značky, se kterým budete v souladu.

Celková hodnota programu Úderné sdělení™ včetně všech bonusů je:

25.910 Kč

Představte si, jaké to bude až...

  • Najednou ve svých prodejních textech konečně uvidíte sami sebe. Se všemi svými zkušenostmi, nasazením i osobitým stylem.
  • Vaše slova budou reagovat přesně na ty otázky, které mají lidé v hlavě a oni už díky tomu nebudou muset hledat dál a nakoupí u vás.
  • Vaše texty budou přirozeně uvěřitelné i pro nové zákazníky, kteří vás zatím neznají.
  • Budete prodávat bez zbytečného srovnávání se s konkurencí a podbízení se.

Navždy změníte nejen způsob vašeho psaní, ale především i vnímání vlastního byznysu. Začnete o sobě mluvit rádi, protože budete přesně vědět, co říkat a jak.

“Každá část kurzu mi zodpověděla víc, než by mě kdy napadlo se zeptat.”
Martina ZábranskáVingo.cz
„Kurz motivuje k tomu hned otevřít web a začít na něm dělat změny. Návody jsou srozumitelné, s mnoha konkrétními příklady. Navíc videa nejsou zbytečně dlouhá a atmosféra je příjemná.“
Magdalena Čevelovámarketingová čarodějnice
"Mám pocit, že chci okamžitě sednout ke svému webu a opravit všechny chyby, které jsem si při kurzu vybavila a poznačila."
Zuzana Janečková PšeničnáCvokHouse.cz

Váš první krok začíná právě tady

Vstupte do programu a pojďte objevit své úderné sdělení. Budu vás v pátrání plně podporovat.
 

Dnešní investice do vašeho byznys rozvoje je: 

25.910 Kč

Cena 25.910 Kč je investicí, která se vám bude v podnikání opakovaně vracet

  • Částka odpovídá několika hodinám se seniorním konzultantem marketingu, ale získáte za ni roční přístup k ucelenému programu, ve kterém vyřešíte všechny své prodejní texty. 
  • Úderné sdělení snadno otisknete na web, do eshopu, na sítě i do newsletteru. Pokud byste pracovali se zkušeným copywriterem, zaplatíte klidně 100 tisíc korun jen za natextování jednoho webu.
  • Když budete znát své úderné sdělení, tak každá vaše vynaložená koruna na reklamu najednou bude mnohem efektivnější. Budete totiž lákat lidi do mnohem líp vyladěného obchodu.   

Intenzivní online program Úderné sdělení™ vás krok za krokem provede k textům, které budou roky pohánět celý váš byznys 

Přístup do programu Úderné sdělení™ (v hodnotě 9.990 Kč)

Workshop psaní prodejních textů (v hodnotě 4.490 Kč)

Komunitní skupina na Facebooku (v hodnotě 990 Kč)

Set šablon na chytlavé úvody (v hodnotě 990 Kč)

Set šablon pro úderné nadpisy (v hodnotě 990 Kč)

Mini kurz umělé inteligence (v hodnotě 3.990 Kč)

Průvodce pro přesvědčivé recenze (v hodnotě 490 Kč)

Pracovní listy a checklisty (v hodnotě 1.490 Kč)

Mini kurz tón a styl (v hodnotě 2.490 Kč)

CELKOVÁ CENA:

25.910 Kč

Platbu si můžete rozdělit na 3 x 9 300 Kč

*nejsme plátci DPH

Věřím, že za 6 týdnů budete mít lepší prodejní texty, než si teď vůbec umíte představit. 

Rozhodnutí je teď a tady. Můžeme dál... 

  • psát prodejní texty, které nezaujmou a neprodávají.
  • upravovat své stránky a doufat, že změna designu přinese lepší výsledky.
  • experimentovat s různými marketingovými taktikami, které slibují úspěch, ale často končí zklamáním.
     

Také můžeme dál zkoušet...

  • různé kurzy o copywritingu, které nabízí dobré obecné návody, ale nenajdete v nich svou vlastní cestu.
  • hledat inspiraci u konkurence, místo abychom uslyšeli svůj vlastní jedinečný hlas.

Dokud řešíme jen texty a nikoli podstatu sdělení, nemůžeme očekávat opravdovou změnu v prodeji.

Přidejte se do programu a...

... objevte své jedinečné Úderné sdělení,  se kterým začnete přirozeně a bez námahy tvořit texty, které prodávají.

  • Program je navržen tak, aby respektoval váš časový rozvrh a potřeby. Nemusíte se obávat, že byste něco nestihli.
  • Kdykoli budete potřebovat, spojíte se s dalšími podnikateli ve skupině, kteří jsou na stejné cestě jako vy.
  • Naučíte se, jak najít a formulovat své jedinečné sdělení, které skutečně rezonuje s vašimi zákazníky. Už žádné bílé stránky a přepisování odstavců stále dokola.
     

Po těchto 6 týdnech budete mít...

  • Jasný směr a cíl: Definujete si, co má být ve vašem byznysu jinak. Díky dobře stanovenému cíli budete vědět, kam směřujete, a všechny změny na webu či eshopu budou dávat smysl.
  • Nový pohled na svůj byznys: Objevíte a pojmenujete své úspěchy a silné stránky. Začnete být na sebe hrdí a budete mít jasnou představu, co říkat zákazníkům, aby je to zaujalo.
  • Silné důkazy místo prázdných slov: Nashromáždíte konkrétní důkazy, které dodají vašim textům váhu. Zákazníci vám uvěří, protože váš jazyk bude autentický a věcný. 
  • Detailní porozumění zákazníkům: Segmentace zákazníků a pochopení jejich potřeb, obav a tužeb vám umožní psát texty, které budou přesně cílit na různé skupiny zákazníků.
  • Hluboké rozhovory se zákazníky: Naučíte se, jak vést rozhovory se zákazníky, abyste zjistili, co přesně řeší, a co je přivádí k nákupu. Tyto poznatky přetavíte do úderných textů na webu, v newsletteru i na sítích.
  • Úderná sdělení, která prodávají: Všechny své objevy z předchozích kroků přetvoříte do textů, které prodávají. Naučíte se využívat citace zákazníků a AI nástroje, aby vaše texty vznikaly efektivně.

Tímto způsobem se navždy změní nejen způsob vašeho psaní, ale i vnímání vašeho byznysu.

Připojte se do programu Úderné sdělení™ a začněte tvořit texty, které skutečně prodávají!

Věřím, že za 6 týdnů budete mít lepší prodejní texty, než si teď vůbec umíte představit. 

Vstupte do programu a pojďte objevit své úderné sdělení.

Autorská práva Michaela Weikertová 2024 | Potřebujete pomoc? Dejte nám vědět na mich@ela.cz – Odesláním svých údajů souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti Michaela Weikertová a berete na vědomí, že vaše údaje budeme používat primárně za účelem komunikace s vámi a marketingu našich služeb. Prohlášení o vyloučení odpovědnosti: Rady uvedené v našich publikacích jsou pouze obecné rady. Byly připraveny bez zohlednění vašich cílů, finanční situace nebo obchodních potřeb. Než začnete na základě této rady jednat, měli byste zvážit její vhodnost s ohledem na své vlastní cíle, finanční situaci a obchodní potřeby. V maximálním rozsahu povoleném zákonem se autor a spřízněné subjekty a vydavatel zříkají veškeré odpovědnosti a závazků vůči jakékoli osobě, které přímo či nepřímo vzniknou v důsledku toho, že jakákoli osoba podnikne nebo nepodnikne kroky na základě poskytnutých informací. Tato stránka není součástí webových stránek společnosti Facebook™ ani společnosti Facebook™ Inc. Kromě toho tato stránka NENÍ žádným způsobem podporována společností Facebook™. FACEBOOK™ je ochranná známka společnosti FACEBOOK™, Inc.