Pro podnikatele, kteří potřebují konečně vyřešit své texty
Cítíte, že vaše prodejní texty jsou slabší, než to, co zákazníkům reálně nabízíte?
Zastavte se a zjistěte, jak dodat svým textům potřebnou hodnotu. Přihlaste se na webinář.
Webinář má 45 minut. Co v něm probereme?
Část 1:
Proč jsou texty podnikatelů často slabší než jejich produkty a služby, a proč tolik lidí selhává, když to chtějí změnit.
Část 2:
6 kroků, díky kterým své prodejní texty konečně vyřešíte. Ať máte s psaním jakkoli špatné zkušenosti.
Část 3:
Jak nezůstat jen u "aha" a dostat změny v 6 týdnech do praxe. A jak vám v tom můžu pomoci já sama.
„Míša je textařka, která umí jasně předávat i podnikatelská témata"
“Jedna z nejvýraznějších českých textařek, která se roky věnuje nejen komerčním textům, ale také osvětě v oboru a umí jasně a srozumitelně předávat i podnikatelská témata.”
„Je to jako když někdo vyzobává z vašich odpovědí perly, které vy už nevidíte, protože je zapadal prach. Najednou se před vámi objeví stavební kameny pro celou vaši prezentaci“
"Míša umí z lidí vytáhnout podstatu toho, co má celý jejich web komunikovat."
Jsem Michaela Weikertová a slova mě živí 19 let
Pracovala jsem pro Phlips, O2, ČSOB nebo SKAUT. A také pro desítky malých a středních firem napříč obory.
Byly mezi nimi školy, kavárny, prodejci kabelek, vývojáři aplikací... Svou největší copywriterskou zkušenost jsem ale udělala ještě předtím.
Bylo to v redakci Hospodářských novin. Přišla jsem tam coby nadšená absolventka žurnalistiky psát. Jenže brzy jsem pochopila zásadní věc.
Dobré texty nejsou o hře se slovy, ale s úhlem pohledu. Takže spíš než o psaní jde o veškeré ty kroky před ním. O dobře mířené otázky, o hledání důkazů a o plán toho, jak celý příběh přesvědčivě odvyprávět.
Ta metoda mi vlezla pod kůži a ráda o ní mluvím. Dovede vás totiž k lepším textům, než si teď vůbec umíte představit.
Tak si vyberte termín, který se vám víc hodí, a uvidíme se.